minimol.cz
Letní výprodej s 20% slevou. Slevový kód leto22
Logo
S výběrem rádi poradíme
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
26.03.2022
Nová letní kolekce Joha
Novinky z letní kolekce se již zabydlují v našem skladě. Jako vždy, v limitovaném počtu (co se vyprodá, není možné doskladnit) takže s pořízením vašeh... číst celé
06.06.2020
Praní a údržba funkčního oblečení
Shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější zásady pro praní a údržbu oblečení z merina, hedvábí, bambusu a outlastu v článku na blogu:  https://www.minim... číst celé
29.05.2016
Merino - jaký je to materiál?
Výrazem merino je běžně označována vlna pocházející ze speciálně vyšlechtěné odrůdy ovcí. Vlna z ovcí merino je ceněna pro svou jemnost, nekousavost a... číst celé
Zobrazit všechny novinky

ThePay – Platba kartou, Platba24, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

Postup pro uplatnění reklamace
 

Pokud váš výrobek projevuje vady, o kterých je možné se domnívat, že vznikly v důsledku výrobní vady (nejedná se tedy o běžné opotřebení, škody vlivem nedodržení doporučeného způsobu údržby- hlavně praní a sušení, škody způsobené šatními škůdci), je vaše právo takový výrobek reklamovat. Níže uvádíme doporučený postup.

 

  1. Najděte si v emailu doklad o koupi
  2. Vyplňte reklamační formulář
  3. Vyprané a vyčištěné zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zabalte pro přepravu
  4. Balíček odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde obsluze nahlásíte kód pro odeslání 93398736 na balíček není potřeba nic jiného psát, obsluze však nahlašte svoje jméno jako odesílatele pro snazší dohledání a identifikaci balíčku v případě ztráty.
  5. Po převzetí balíčku zboží odešleme výrobci k posouzení reklamace. Vyřízení reklamace, pokud je nutná oprava nebo zaslání nového kusu, může trvat až 30 dnů od převzetí balíku. Zpravidla je tato doba kratší, ovšem závisí na individuálním posouzení.
  6. Vždy je potřeba vyplnit reklamační formulář, zejména uvést celé jméno kupujícího, číslo a datum objednávky kvůli identifikaci.

 

V případě otázek jsme k dispozici na emailu obchod@minimol.cz nebo na messengeru.

Novinky z našeho blogu

A jak se to pere?
A jak se to pere?
Druhá nejčastější otázka, se kterou se na nás obracíte. A jak se to pere? Naštěstí nic není tak složité, jak to vypadá... číst celé
Velké srovnání funkčních materiálů pro děti
Velké srovnání funkčních materiálů pro děti
Velké srovnání funkčních materiálů pro děti. Co pořídíte na léto vy? číst celé
Jak vybírat dětské merino ponožky
Jak vybírat dětské merino ponožky
Klíč k výběru těch správných vlněných ponožek z našeho sortimentu. číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz