
Pokud váš výrobek projevuje vady, o kterých je možné se domnívat, že vznikly v důsledku výrobní vady (nejedná se tedy o běžné opotřebení, škody vlivem nedodržení doporučeného způsobu údržby- hlavně praní a sušení, škody způsobené šatními škůdci), je vaše právo takový výrobek reklamovat. Níže uvádíme doporučený postup.
- Najděte si v emailu doklad o koupi
- Vyplňte reklamační formulář
- Vyprané a vyčištěné zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zabalte pro přepravu
- Balíček odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde obsluze nahlásíte kód pro odeslání 93398736 na balíček není potřeba nic jiného psát, obsluze však nahlašte svoje jméno jako odesílatele pro snazší dohledání a identifikaci balíčku v případě ztráty.
- Po převzetí balíčku zboží odešleme výrobci k posouzení reklamace. Vyřízení reklamace, pokud je nutná oprava nebo zaslání nového kusu, může trvat až 30 dnů od převzetí balíku. Zpravidla je tato doba kratší, ovšem závisí na individuálním posouzení.
- Vždy je potřeba vyplnit reklamační formulář, zejména uvést celé jméno kupujícího, číslo a datum objednávky kvůli identifikaci.
V případě otázek jsme k dispozici na emailu obchod@minimol.cz nebo na messengeru.