minimol.cz
Logo
S výběrem rádi poradíme
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
06.06.2020
Praní a údržba funkčního oblečení
Shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější zásady pro praní a údržbu oblečení z merina, hedvábí, bambusu a outlastu v článku na blogu:  https://www.minim... číst celé
29.05.2016
Merino - jaký je to materiál?
Výrazem merino je běžně označována vlna pocházející ze speciálně vyšlechtěné odrůdy ovcí. Vlna z ovcí merino je ceněna pro svou jemnost, nekousavost a... číst celé
20.04.2016
7 důvodů, proč nosit oblečení z vlny
  Vlna je fantastický materiál pro výrobu oblečení. Zde jsou shrnuty její hlavní výhody:   1. Vlna izoluje od chladu i od tepla a pomáhá udržovat s... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Jak vybírat dětské merino ponožky Jak vybírat dětské merino ponožky
Klíč k výběru těch správných vlněných ponožek z našeho sortimentu. číst celé
Zobrazit všechny články

ThePay – Platba kartou, Platba24, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

Postup pro uplatnění reklamace
 

Pokud váš výrobek projevuje vady, o kterých je možné se domnívat, že vznikly v důsledku výrobní vady (nejedná se tedy o běžné opotřebení, škody vlivem nedodržení doporučeného způsobu údržby- hlavně praní a sušení, škody způsobené šatními škůdci), je vaše právo takový výrobek reklamovat. Níže uvádíme doporučený postup.

 

  1. Najděte si v emailu doklad o koupi
  2. Vyplňte reklamační formulář
  3. Vyprané a vyčištěné zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zabalte pro přepravu
  4. Balíček odneste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde obsluze nahlásíte kód pro odeslání 93398736 na balíček není potřeba nic jiného psát, obsluze však nahlašte svoje jméno jako odesílatele pro snazší dohledání a identifikaci balíčku v případě ztráty.
  5. Po převzetí balíčku zboží odešleme výrobci k posouzení reklamace. Vyřízení reklamace, pokud je nutná oprava nebo zaslání nového kusu, může trvat až 30 dnů od převzetí balíku. Zpravidla je tato doba kratší, ovšem závisí na individuálním posouzení.
  6. Vždy je potřeba vyplnit reklamační formulář, zejména uvést celé jméno kupujícího, číslo a datum objednávky kvůli identifikaci.

 

V případě otázek jsme k dispozici na emailu obchod@minimol.cz nebo na messengeru.

Novinky z našeho blogu

Jak vybírat dětské merino ponožky
Jak vybírat dětské merino ponožky
Klíč k výběru těch správných vlněných ponožek z našeho sortimentu. číst celé
Noční můry průvodce v lesní školce
Noční můry průvodce v lesní školce
Je půlka ledna, klečím u malého ohýnku a z termosky si nalévám kafe. Měla jsem totiž těžkou noc. Jsem průvodce v lesní školce.... číst celé
Oblečení do lesní školky v praxi
Oblečení do lesní školky v praxi
A jak oblékáme naše děti my? Můžete se inspirovat námi. Jsme dvě maminky, jedna matka horkokrevného dítka a druhá naopak zimomřivého. číst celé
Zima v lesní školce
Zima v lesní školce
Když se rodič rozhodne dát dítě do lesní školky, první, co ho napadne: „Jupí, super, bude venku, užije si to naplno“. Ale vzápětí se ozve tichý hlásek... číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz