minimol.cz
Novinky
27.01.2021
Nové merino Paterns
S radostí vám představujeme nového dodavatele - rodinnou firmu Paterns, která kombinuje originální design s velmi jemnou merino vlnou. Nechte se unést... číst celé
06.06.2020
Praní a údržba funkčního oblečení
Shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější zásady pro praní a údržbu oblečení z merina, hedvábí, bambusu a outlastu v článku na blogu:  https://www.minim... číst celé
29.05.2016
Merino - jaký je to materiál?
Výrazem merino je běžně označována vlna pocházející ze speciálně vyšlechtěné odrůdy ovcí. Vlna z ovcí merino je ceněna pro svou jemnost, nekousavost a... číst celé
Zobrazit všechny novinky

ThePay – Platba kartou, Platba24, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

  1. Úvod
  2. Vrácení a výměna
Vrácení a výměna zboží

Vrácení zboží:

Ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení nevyhovujícího zboží. Vrátit zboží v zákonné 14 denní lhůtě můžete jakýmkoliv způsobem, umožňujícím doručení na adresu, tedy například poštou nebo kurýrem a to na adresu uvedenou na faktuře, nebo v potvrzení objednávky (Jana Vlčková, Za Zelenou liškou 546/2, 14000 Praha 4).

Pro vrácení zboží lze využít i Zásilkovnu (aplikace MeziNámi), pobočka 882 (Praha 4, sídliště Pankrác, Pujmanové 1221). Náklady na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě hradí kupující. Formulář pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (odstoupení od smlouvy) najdete zde: https://www.minimol.cz/Narok-na-odstoupeni-od-smlouvy-a3_3.htm

 

Výměna zboží

Pokud Vám zakoupené zboží vyhovuje, ale netrefili jste velikost, případně chcete zboží vyměnit za jiné ve stejné, nebo podobné hodnotě, můžete do 30 dnů od nákupu využít bezplatnou výměnu zboží prostřednictvím poboček Zásilkovny. Pro možnost bezplatné výměny zboží je nutné kontaktovat nás na emailové adrese obchod@minimol.cz. Obratem Vám zašleme kód pro zpětnou zásilku, který nadiktujete obsluze výdejního místa Zásilkovny. Zboží na výměnu Vám bude zasláno opět na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.

Prosíme o jasnou specifikaci co je předmětem výměny a o přesné označení zboží, které si přejete zaslat výměnou. Bezplatná výměna zboží je možná pouze u nenošeného zboží v původním obalu, včetně všech připnutých visaček. Zboží nesmí jevit známky používání, nesmí být znečištěné. K objednávce náleží jedna bezplatná výměna. Výměnu je možné provést i prostřednictvím zvoleného dopravce, v tom případě ale kupující nese náklady na zaslání k nám (bezplatně vyměňujeme pouze pomocí Zásilkovny). 

Do balíčku vždy vložte lístek se jménem a informací, za co si přejete vyměnit. Podstatně tím urychlíte vyřízení vaší výměny.

Nové zboží můžete očekávat do 7-10 prac. dnů. Je nutné počítat s dvěmi cestami Zásilkovnou a případným zpožděním při podání a vyzvednutí balíčků. Pokud potřebujete zboží rychleji, doporučujeme vytvořit a zaplatit novou objedávku a požádat o vrácení peněz.

 

Děkujeme,

Váš minimol.cz