minimol.cz
Novinky
04.12.2022
Vařená vlna vs. vlněný fleece
Přečtěte si náš nový článek na blogu: https://www.minimol.cz/jak-oblekat-deti-pod-varenou-vlnu-a-vlneny-fleese číst celé
26.03.2022
Nová letní kolekce Joha
Novinky z letní kolekce se již zabydlují v našem skladě. Jako vždy, v limitovaném počtu (co se vyprodá, není možné doskladnit) takže s pořízením vašeh... číst celé
06.06.2020
Praní a údržba funkčního oblečení
Shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější zásady pro praní a údržbu oblečení z merina, hedvábí, bambusu a outlastu v článku na blogu:  https://www.minim... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Platební brána ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

  1. Úvod
  2. Vrácení a výměna
Vrácení a výměna zboží

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení nevyhovujícího zboží. Náklady na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě hradí kupující. Formulář pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (odstoupení od smlouvy) najdete zde

Zboží nám můžete doručit následujícími způsoby:

1. přes Zásilkovnu (aplikace mezi námi)

Pobočka:

„Květiny Maják“ 

 Antala Staška 236/18, Praha, 140 00


Adresát: Jana Vlčková

Kontaktní telefon: 724 238 334

Kontaktní email: obchod@minimol.cz

 

Upozorňujeme, že na jinou pobočku Zásilkovny NENÍ možné zasílat vratky - zásilka se vám vrátí nevyzvednutá. Pokud se uvedená pobočka v aplikaci nenabízí, počkejte do dalšího dne, nebo zvolte doručení na adresu uvedenou v bodu 2. Neručíme za zásilky poslané na špatnou adresu, pokud dojde k převzetí třetí osobou nebo vrácení odesílateli.

 

2. Na adresu - zaslání zboží poštou, nebo kurýrem

Jana Vlčková

Za Zelenou liškou 546/2

14000 Praha 4

 

3. Osobně na adrese showroomuv otevírací době.

U krčské vodárny 22, 14000 Praha 4

 

 

Výměna zboží 

Pokud Vám zakoupené zboží vyhovuje, ale netrefili jste velikost, můžete do 30 dnů od nákupu využít bezplatnou výměnu zboží prostřednictvím poboček Zásilkovny. Pro možnost bezplatné výměny zboží je nutné kontaktovat nás na emailové adrese vratky@minimol.cz. Následně vám zašleme kód pro zpětnou zásilku, který nadiktujete obsluze výdejního místa Zásilkovny. Zboží na výměnu Vám bude zasláno opět na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny.

Prosíme o jasnou specifikaci co je předmětem výměny a o přesné označení zboží, které si přejete zaslat výměnou. Bezplatná výměna zboží je možná pouze u nenošeného zboží v původním obalu, včetně všech připnutých visaček. Zboží nesmí jevit známky používání, nesmí být znečištěné. K objednávce náleží jedna bezplatná výměna. Výměnu je možné provést i prostřednictvím zvoleného dopravce, v tom případě ale kupující nese náklady na zaslání k nám (bezplatně vyměňujeme pouze pomocí Zásilkovny). 

Do balíčku vždy vložte lístek se jménem a informací, za co si přejete vyměnit. Podstatně tím urychlíte vyřízení vaší výměny.

Nové zboží můžete očekávat do 7-10 prac. dnů. Je nutné počítat s dvěmi cestami Zásilkovnou a případným zpožděním při podání a vyzvednutí balíčků. Pokud potřebujete zboží rychleji, doporučujeme vytvořit a zaplatit novou objedávku a požádat o vrácení peněz.

 

v případě dotazů: vratky@minimol.cz

Váš minimol.cz