minimol.cz
Novinky
27.01.2021
Nové merino Paterns
S radostí vám představujeme nového dodavatele - rodinnou firmu Paterns, která kombinuje originální design s velmi jemnou merino vlnou. Nechte se unést... číst celé
06.06.2020
Praní a údržba funkčního oblečení
Shrnuli jsme pro vás ty nejdůležitější zásady pro praní a údržbu oblečení z merina, hedvábí, bambusu a outlastu v článku na blogu:  https://www.minim... číst celé
29.05.2016
Merino - jaký je to materiál?
Výrazem merino je běžně označována vlna pocházející ze speciálně vyšlechtěné odrůdy ovcí. Vlna z ovcí merino je ceněna pro svou jemnost, nekousavost a... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Jak vybírat ponožky dětské merino ponožky Jak vybírat ponožky dětské merino ponožky
Klíč k výběru těch správných vlněných ponožek z našeho sortimentu. číst celé
Zobrazit všechny články

ThePay – Platba kartou, Platba24, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

Reklamační řád

 

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.

Ke každému zakoupenému zboží je vystaven nákupní doklad (faktura) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje). Tento nákupní doklad je zasílán v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce.

 

1. Práva z vadného plnění

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

 

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

 

Uplatnit právo z vady nelze:

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

d) vyplývá-li to z povahy věci.

Právo z vadného plnění kupujícímu rovněž nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

 

 

2. Postup při reklamaci zboží

V případě, že zboží reklamujete, vytiskněte si prosím fakturu z emailu, popř. napište na list papíru Vaše jméno , adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím, popisem reklamovaných vad a požadavkem na vyřízení reklamace zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). Doporučujeme použít reklamační formulář. Pokud reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.

Po přijetí reklamovaného zboží Vám zašleme potvrzení o reklamaci.

 

3. Vyřízení reklamace

Na vyřízení reklamace včetně odstranění vad má prodávající 30 dní od převzetí zboží. Nejpozději do této doby Vás budeme informovat o vyřízení reklamace. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email obchod@minimol.cz.

Po vyřízení reklamace se doba pro uplatnění práva z vady prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se tato doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pokračuje původní lhůta pro uplatnění práva z vady.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

4. Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 16.4.2016. Je k dispozici jako dokument na www.minimol.cz

Reklamační formulář ke stažení zde

Novinky z našeho blogu

Jak vybírat ponožky dětské merino ponožky
Jak vybírat ponožky dětské merino ponožky
Klíč k výběru těch správných vlněných ponožek z našeho sortimentu. číst celé
Noční můry průvodce v lesní školce
Noční můry průvodce v lesní školce
Je půlka ledna, klečím u malého ohýnku a z termosky si nalévám kafe. Měla jsem totiž těžkou noc. Jsem průvodce v lesní školce.... číst celé
Oblečení do lesní školky v praxi
Oblečení do lesní školky v praxi
A jak oblékáme naše děti my? Můžete se inspirovat námi. Jsme dvě maminky, jedna matka horkokrevného dítka a druhá naopak zimomřivého. číst celé
Zima v lesní školce
Zima v lesní školce
Když se rodič rozhodne dát dítě do lesní školky, první, co ho napadne: „Jupí, super, bude venku, užije si to naplno“. Ale vzápětí se ozve tichý hlásek... číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.