REKLAMACE / VRÁCENÍ / VÝMĚNA ZBOŽÍ

Vrácení zboží v 14-ti denní lhůtě

Rozmysleli jste si to a zakoupené zboží již nepotřebujete? Sešli se Vám dva stejné dárky? Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku. 

Bez starostí a bez udání důvodů. Nemusíte se obávat, že se budeme zlobit. Potěší nás, když nám zboží vrátíte, pokud možno v původním prodejním obalu. 

Jak postupovat?

Stačí vyplnit níže uvedený kontaktní formulář a do balíčku vložit lístek se jménem. Nemusíte nic tisknout. 

Důležité je, abychom obsah balíčku dokázali spojit s objednávkou (pokud je odesílatelem balíčku firma vašeho manžela, babička, která má zrovna cestu na poštu, nebo vaše jméno za svobodna, může se vyřízení vratky protáhnout, protože se nám nepodaří vratku spárovat s objednávkou. Proto prosíme o lístek se jménem dovnitř balíku.

 

Výrobky pečlivě zabalte (za přepravu k nám zodpovídáte Vy) a zašlete jedním z uvedených způsobů 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

 

Přes Zásilkovnu (aplikace mezi námi)

Pobočka:

Autosklo Střípek“ 

Antala Staška 1073/71a, Praha, 140 00

 Kontaktní telefon: 724 238 334

Kontaktní email: obchod@minimol.cz

Upozorňujeme, že na jinou pobočku Zásilkovny NENÍ možné zasílat vratky - zásilka se vám vrátí nevyzvednutá. Neručíme za zásilky poslané na špatnou adresu, pokud dojde k převzetí třetí osobou nebo vrácení odesílateli.

  

 

 

 

Co bude dál? Po převzetí balíčku a kontrole vraceného zboží vám vrátíme peníze na uvedený účet, nebo na kartu do 14 dnů.

 

 Reklamace: Reklamační řád - Minimol