REKLAMACE / VRÁCENÍ / VÝMĚNA ZBOŽÍ
Vrácení zboží v 14-ti denní lhůtě
Rozmysleli jste si to a zakoupené zboží již nepotřebujete? Sešli se Vám dva stejné dárky? Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku.
Bez starostí a bez udání důvodů. Nemusíte se obávat, že se budeme zlobit. Potěší nás, když nám zboží vrátíte, pokud možno v původním prodejním obalu a bez známek nošení (make-up, vlasy, chlupy a zbytky jídla), tedy ve stavu v jakém byste rádi příště obdrželi zboží i vy. V případě znečištění nebo znehodnocení zboží nad rámec běžného vyzkoušení, máme právo vyúčtovat náklady nutné na uvedení zboží do prodejného stavu.
Zboží z kapacitních důvodů nevyměňujeme, v případě zájmu o jiné zboží si prosím vytvořte novou objednávku, kterou obratem vyřídíme.
Jak postupovat?
Stačí vyplnit níže uvedený kontaktní formulář a do balíčku vložit lístek se jménem. Nemusíte nic tisknout.
Důležité je, abychom obsah balíčku dokázali spojit s objednávkou (pokud je odesílatelem balíčku firma vašeho manžela, babička, která má zrovna cestu na poštu, nebo vaše jméno za svobodna, může se vyřízení vratky protáhnout, protože se nám nepodaří vratku spárovat s objednávkou. Proto prosíme o lístek se jménem dovnitř balíku.)
Výrobky pečlivě zabalte (za přepravu k nám zodpovídáte Vy) a zašlete jedním z níže uvedených způsobů. Náklady na vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy nese kupující.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.
Vrácení zboží pomocí vratkového kódu Zásilkovny - při použití kódu bude odečteno dopravné ve výši 60,- Cena bude odečtena z ceny vráceného zboží.
Kód: 93259593
Tento kód nadiktujte obsluze podacího místa Zásilkovny. Pro vrácení pomocí Z-boxu je nutné si nejprve v aplikaci Zásilkovna vygenerovat QR kód.
Upozorňujeme, že doručení vratky může trvat až 5 pracovních dnů. O přijetí vás budeme informovat e-mailem.
Co bude dál? Po převzetí balíčku a kontrole vraceného zboží vám vrátíme peníze na uvedený účet, nebo na kartu do 14 dnů.