Vrácení zboží

 

Vrácení zboží v 14-ti denní lhůtě

Rozmysleli jste si to a zakoupené zboží již nepotřebujete? Sešli se Vám dva stejné dárky? Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku. 

Bez starostí a bez udání důvodů. Nemusíte se obávat, že se budeme zlobit. Potěší nás, když nám zboží vrátíte, pokud možno v původním prodejním obalu a bez známek nošení (make-up, vlasy, chlupy a zbytky jídla), tedy ve stavu v jakém byste rádi příště obdrželi zboží i vy. V případě znečištění nebo znehodnocení zboží nad rámec běžného vyzkoušení, máme právo vyúčtovat náklady nutné na uvedení zboží do prodejného stavu.

Zboží z kapacitních důvodů nevyměňujeme, v případě zájmu o jiné zboží si prosím vytvořte novou objednávku, kterou obratem vyřídíme.

Jak postupovat?

Stačí vyplnit níže uvedený elektronický kontaktní formulář a do balíčku vložit lístek se jménem. Nemusíte nic tisknout. 

Důležité je, abychom obsah balíčku dokázali spojit s objednávkou (pokud je odesílatelem balíčku firma vašeho manžela, babička, která má zrovna cestu na poštu, nebo vaše jméno za svobodna, může se vyřízení vratky protáhnout, protože se nám nepodaří vratku spárovat s objednávkou. Proto prosíme o lístek se jménem dovnitř balíku.)

 

Výrobky pečlivě zabalte (za přepravu k nám zodpovídáte Vy) a zašlete jedním z níže uvedených způsobů. Náklady na vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy nese kupující.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

 

Zboží můžete zaslat jedním z níže uvedených způsobů.  

 

1. Na adresu - poštou, nebo jiným zvoleným dopravcem. Prosíme, nepoužívejte dopravce Zásilkovna. Balíky nám bez oznámení ukládá po celé Praze a my nemáme kapacity je vyzvedávat. Takový balík se vám bohužel vrátí.

Adresa pro doručení

Minimol.cz

U krčské vodárny 22

140 00 Praha 4

Kontaktní telefon: 724 238 334

Kontaktní email: obchod@minimol.cz

Toto je jediná adresa, na kterou je možné zasílat vratky českou poštou, GLS, PPL, DPD. Prosíme o pečlivé a správné vyplnění doručovací adresy. Za správnost zodpovídáte vy, včetně případného řešení ztraceného balíku, proto si vždy uschovejte doklad o odeslání pro případ reklamace.

 

2. Přes Zásilkovnu (aplikace Zásilkovna) -  zásilka na pobočku.

adresát: MINIMOL.CZ

Pobočka „Autosklo Střípek“ 

Antala Staška 1073/71a, Praha, 140 00

Kontaktní telefon: 724 238 334

Kontaktní email: obchod@minimol.cz

Upozorňujeme, že na jinou pobočku Zásilkovny NENÍ možné zasílat vratky - zásilka se vám vrátí nevyzvednutá. Neručíme za zásilky poslané na špatnou adresu, pokud dojde k převzetí třetí osobou nebo vrácení odesílateli.

Prosíme, vratky Zásilkovnou posílejte výhradně na výdejní místo, nikoliv na adresu. Zásilky zaslané na adresu výdejního místa nemůže výdejní místo přijmout a vrátí se vám zpátky. V aplikaci vybíráte pobočku.

  

 

 

 

 

 

 

 

 3. Vratky můžete také osobně přinést do showroomu

U krčské vodárny 22, Praha 4 a to v otevírací době.

 

 

Co bude dál? Po převzetí balíčku a kontrole vraceného zboží vám vrátíme peníze na uvedený účet, nebo na kartu do 14 dnů.

 

 Reklamace: Reklamační řád - Minimol